Doe mee

Wij jij bijdragen aan een duurzaam, sociaal en transparant Zoetermeer? Wil jij je ook inzetten voor voldoende werk en vind je dat iedereen de zorg verdient die hij nodig heeft? Word dan actief voor GroenLinks Zoetermeer of meld je aan als gemeenteraadslid voor 2018: aanmelden kan nog tot 1 september 2017.

Op de kandidatenlijst

Wil jij gemeenteraadslid worden voor GroenLinks en op de kandidatenlijst komen staan? Meld je dan nu aan bij onze kandidatencommissie. Alle informatie en benodigde verklaringen, vind je op deze pagina. Aanmelden kan nog tot 1 september 2017.

Fractie en bestuur afdeling Zoetermeer

Onze fractie- en bestuursleden komen iedere dag op voor die idealen die we binnen GroenLinks belangrijk vinden. Werk, zorg, schone energie en participatie hebben we hoog in het vaandel staan. We streven naar een duurzame toekomst, emancipatie en gelijke kansen voor iedereen. Wil jij helpen met het uitdragen van onze visie? Dat kan! Word actief op één van de volgende manieren:

1. Bezoek onze activiteiten of kom naar de maandelijkse borrel (laatste donderdag van de maand in The Old Pal, vanaf 20.00 uur)
  2. Ondersteun de fractie: mail de fractie met je ideeën of start een werkgroep
  3. Ga in het bestuur van de afdeling: Er zijn vacatures voor algemene bestuursleden
  4. Nodig ons uit voor een werkbezoek aan jouw organisatie, instelling of bedrijf

Op de volgende manieren help je ons ook!

1. Meld je aan voor onze digitale nieuwsbrief
  2. Volg ons op Twitter
  3. 'Like' onze pagina op Facebook
  4. Werf een lid